Medycyna do bardzo szczególna branża, w której nieocenione jest doświadczenie i obycie w środowisku lekarzy i pacjentów. Dlaczego? zapraszając Zapraszając ekipę filmową do współpracy z Twoim gabinetem lub kliniką musisz mieć pewność, że:
  • będa umieli sie zachować,
  • potrafią być niewidoczni,
  • wiedzą, co to tajemnica zawodowa,
  • mają świadomość jak ważny jest pacjent i jego komfort.
Ponadto przydadzą się:
  • takt i wyczucie,
  • wiedza o tym co wolno, a czego nie,
  • umiejętność rozładowania emocji.
Nasza agencja zrealizowała już dziesiątki filmów w placówkach medycznych. Pracowaliśmy w:
Path 44
gabinetach stomatologicznych
wyspecjalizowanych klinikach implantologicznych
klinikach medycyny estetycznej
szpitalu wielospecjalistycznym
Byliśmy z naszymi kamerami m.in. przy zabiegach wszczepienia implantów, przy usuwaniu kości i podczas cesarskiego cięcia. Nie boimy się widoku krwi i otwartych narządów, bo nauczyliśmy się patrzeć na zabiegi oczami lekarzy, po prostu na coś do wykonania, w tym przypadku do nagrania:) Z drugiej strony wiemy też, czego nie ma sensu kręcić jeśli tworzy film dla pacjentów, czego Ci nie lubią np. widoku krwi, zaczerwienienia czy opuchlizny:)
Jednym słowem, jeśli jesteś lekarzem, dentystą lub właścicielem kliniki i szukasz kogoś kto stworzy dla Ciebie profesjonalny film, dobrze trafiłeś:) – tym zaznaczyła na pomarańczowo
W tym miejscu pragniemy również podziękować założycielom Dentim Clinic Wojtkowi Fąferko i Arkadiuszowi Buziewiczowi oraz ich „guru od marketingu” Piotrowi Marynowskiemu, którzy wprowadzili nas w świat stomatologii i pozwoli zgromadzić bezcenną wiedzę i doświadczenie.

DZIĘKUJEMY!

Wojtek

IQ Clinic

Arek

Wartościowy Gabinet

Piotr

Marketize Polska

W czym się specjalizujemy?

Głównie w stomatologii; implantologii i protetyce,  trochę w psychiatrii i odrobinę w położnictwie, ale też sporo kręcimy się przy strzykawkach z botoxem i laserach. A tak na poważnie to to, co lubimy najbardziej to:

Historie pacjentów

czyli filmy skupiające się na emocjach jakie towarzyszą pacjentom podczas całego leczenia lub kluczowych zabiegach. Są to produkcje, które mają na celu pokazać widzom, jak może zmienić się ich życie jeśli zdecydują się na zabieg. Przy okazji pokazują klinikę, budują wizerunek eksperta lekarzy prowadzących i zwiększają rozpoznawalność marki. Jednym słowem stanowią doskonałą reklamę dla placówki, choć nią nie są.

Treatment videos

czyli filmy wyjaśniające krok po kroku na czym polega dane leczenie oraz jakie może przynieść korzyści. Produkcje te są nieodzowną częścią budowania wizerunku lekarza występującego przed kamerami; wzbudzają do niego zaufanie i zapraszają do wizyty. Niezwykle istotna jest tutaj autentyczność, dlatego warto zaufać ekipie, która potrafi ją uzyskać.

Testymoniale

to krótkie video opinie pacjentów, zwykle realizowane przy okazji innych projektów lub będące składową historii pacjenta.

Filmy instruktażowe

to filmy ułatwiające prowadzenie szkoleń lub będące cenną wartością dodaną dla pacjentów. Przykładem takiego filmu może być instruktaż zachowania przy nowonarodzonym dziecku, który zamówiła dyrektor oddziału położnictwa. Takie filmy nie tylko oszczędzają dużą ilość czasu lekarza, ale też często pomagają “lepiej” zobrazować to o czym mówimy. Obraz zastępuje tysiąc słów:) Aby zobaczyć więcej fragmentów tego typu realizacji zapraszamy na spotkanie. Są to bowiem materiały prywatne, których nie możemy publikować w sieci.

Filmy ofertowe

to krótkie filmiki pokazujące na czym polega usługa, łączące wypowiedź eksperta z paroma przebitkami aby zobrazować np. zabieg depilacji laserowej. Są krótkie, proste i przyjemne w odbiorze, dlatego doskonale sprawdzą się jako materiał na TV do rejestracji. Dodatkowo pozwalają przemycić informację o stosowanym sprzęcie i doświadczeniu specjalistów.

Koszt realizacji każdorazowo dopasowywany jest do projektu. Zwykle wyznacznikiem jest ilość potrzebnych dni zdjęciowych, ponieważ filmy medyczne niejednokrotnie wymagają kilku wizyt np. na różnych etapach leczenia.

Jak to wygląda w praktyce?
Pierwszy kontakt
Wystarczy mail, w którym piszesz czego potrzebuje Twoja firma. Jeśli jeszcze nie wiesz tego dokładnie, nic nie szkodzi, ustalimy to wspólnie. Nie trać więc czasu i napisz do nas już teraz.
Spotkanie
Na żywo lub online przedstawiamy Wam nasze pierwsze pomysły, zarys tego jak może wyglądać nasza współpraca. Zwykle pod koniec takiej rozmowy wiemy już znacznie więcej i możemy przygotować dla Was indywidualną ofertę współpracy.
Formalności
Po zaakceptowaniu oferty podpisujemy umowę i możemy zaczynać.
Scenariusz
i wskazówki
Po podpisaniu umowy wysyłamy Ci ramowy scenariusz, plan nagrań oraz kilka rad jak przygotować się do realizacji. Nawet jeśli Ty i Twój zespół nigdy nie występowaliście przed kamerami możecie być spokojni, otrzymacie od nas wszystkie potrzebne informacje.
Dzień zdjęciowy
Jeśli wymaga tego wybrana formuła, spotykamy się na planie; zwykle w Twojej. Dzień zdjęciowy trwa 6-8h
i przebiega wg wcześniej ustalonego planu.
Postprodukcja
Kolejnym krokiem jest odpowiednie zamontowanie zgromadzonych lub przesłanych materiałów czyli przygotowanie pierwszej wersji.
Autoryzacja i Finalizacja
Każdy materiał przed finalizacją otrzymujesz do wglądu. Po autoryzacji przesyłamy link do pobrania lub publikujemy na wybranych kanałach.
Widzisz jakie to proste!
nie czekaj, zadzwoń już teraz i dowiedz się jaki film możemy przygotować dla Ciebie.
Zapytanie
Wystarczy mail, w którym piszesz czego potrzebuje Twoja firma. Jeśli jeszcze nie wiesz tego dokładnie, nic nie szkodzi, ustalimy to wspólnie. Nie trać więc czasu i napisz do nas już teraz.
Spotkanie
po Na żywo lub online przedstawiamy Wam nasze pierwsze pomysły, zarys tego jak może wyglądać nasza współpraca. Zwykle pod koniec takiej rozmowy wiemy już znacznie więcej i możemy przygotować dla Was indywidualną ofertę współpracy.
Oferta
obejmuje wszystko to, co możemy Wam zaoferować np. na przestrzeni roku. Nie musisz decydować się na całość od razu, ma ona bowiem różne opcje i pakiety, od których możemy zacząć współpracę. Dodatkowo okres początkowy objęty jest zwykle dużym rabatem.
Harmonogram działań
po akceptacji oferty i wybraniu konkretnej opcji rozpisujemy dla Was plan działań, abyście mogli przygotować swój zespół i firmę do zdjęć i produkcji filmowych. W każdym momencie służymy radą i wsparciem, nieważne jak drobnej i oczywistej sprawie. U nas nie ma głupich pytań, masz prawo czegoś nie wiedzieć, a my jesteśmy po to aby Ci w tym pomóc.
Formalności
czyli oficjalne podjęcie współpracy, które zwykle załatwiamy równolegle z pracami nad harmonogramem.
Działamy
czyli przechodzimy do realizacji. Wykonujemy wszystkie czynności objęte naszą umową: szykujemy dla Was analizy, planujemy poszczególne nagrania, publikujemy już gotowe materiały itd. Oczywiście jesteśmy też w stałym kontakcie i w razie potrzeby dopasowujemy harmonogram do bieżących potrzeb.
Finalizacja
Publikacja na wybranych kanałach lub po prostu link do pobrania.
Masz pytania – napisz do nas
napisz do nas Kto pyta nie błądzi:)

Zamów Rozmowę

Interesuje Cię:

Zostaw swój numer telefonu, odzwonimy w ciągu 24 godzin.